marți, 23 septembrie 2014

SE POATE ŞI LA IONEŞTI, GORJ

PRIMAR IONESTI
Toamna anului 2014  se pare a fi rodnică pentru comuna Ioneşti.

Această localitate cu oameni simpli şi modeşti, situată la doar câţiva kilometri de oraşul Turceni, este condusă de primarul Marian Tătaru, un edil tânăr, un om modest, dar cu o vagă experienţă de viaţa şi dragoste de semeni, aspecte ce se regăsesc în realizările şi investiţiile din această comună.
Dacă primarul nu este găsit în biroul său, înseamană că este pe teren în mijlocul oamenilor pentru a le asculta păsurile şi doleanţele, sau este plecat la Tg Jiu, sau la Bucureşti cu proiecte de investiţii pentru finanţare.

PRIMAR COMUNA IONEŞTI MARIAN TĂTARU : " Tot timpul m-am sfătuit cu oamenii din comună în ceea ce priveşte investiţiile ce urmează a fi derulate.
Atunci când oamenii au spus că le trebuie apă, am realizat reţeaua de apă şi de canalizare în satele Ioneşti şi Picu, iar pentru satul Ilieşti am proiectul depus."
După ce am vizitat comuna Ioneşti, ne-am dat seama că TĂTARU MARIAN a avut dreptate.
Aici s-a pus accent deosebit pe modernizarea drumurilor, pe înfinţarea reţelei de apă şi canalizare şi pe modernizarea şi reabilitarea unităţilor de învăţământ.
Celor 3 şcoli existente li s-a mai adăugat o grădiniţă ce a fost inaugurată la începutul acestui an şcolar.
De asemenea, tot la capitolul educaţie, comuna Ioneşti a fost dotată de curând cu un microbuz şcolar cu o capacitate de 16 locuri, maşina venită de la GUVERNUL ROMÂNIEI.
TĂTARU MARIAN: " Am primit acest microbuz de la Guvern, care era foarte necesar pentru transportul elevilor. Este suficient doar un microbuz, copiii vor fi transportaţi spre unităţile şcolare în condiţii excelente."
În ceea ce priveşte infrastructura drumurilor, edilul a reuşit să aflateze 3 drumuri săteşti DS8- 600 metri, DS1 -1700 metri, DS 31 Drumul Gării pe o lungime de 400 de metri.
Drumurile săteşti DS -27, DS- 28 şi DS- 29 au fost modernizate prin balastare.
TĂTARU MARIAN: " Am asfalaltat şi am modernizat cele mai importante drumuri din comună.
Cu ce voi mai face în 2015, toate drumurile din Ioneşti vor arăta ca la carte."
Conform lui Tătaru, investiţiile în comuna Ioneşti vor continua şi în anul viitor.
MARIAN TĂTARU :" Voi continua să muncesc pentru această comună, să le asigur concetăţenilor mei un trai decent şi voi construi un Cămin Cultural şi o Bază Sportivă.
Bineînţeles că voi pune accent în continuare pe infrastructură, iar dacă oamenii din Ioneşti vor considera necesară o altă investiţie, voi face tot posibilul ca acest lucru să se întâmple".






Cătălin Bădescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu