duminică, 5 februarie 2012

UN CONSILIER LOCAL AL PRIMĂRIEI JUPÂNEŞTI, MARE AMATOR DE CURVE

 Consilierul local al primăriei Jupâneşti, Octavian Dobrin care este în acelaşi timp medic veterinar dar şi patron al unei societăti care prestează servicii de tip medical veterinar apare în lista celor 32 de martori care au legatură cu dosarul “Prostituate pentru vipuri”.
Dobrin apare în lista celor care au vorbit cu cele trei prostituate minore, dar acesta se apară şi spune că totul este doar o înscenare.
Doua dintre fetele implicate în acest scandal sexual au dovedit şi alte calităţi în afară de cele de curvă. Prima dintre acestea, Tori care a împlinit de curând 18 ani s-a declarat mare amatoare de bărbaţi şi nifomană înrăită. Cealaltă, Teo se caracterizează ca fiind o fire extrem de sensibilă ce suferă pentru iubirea pierdută, folosind citate din poetul englez George Byron. Iată confesiunile acesteia: “„Există iubiri pe care nu le poţi duce.Te ard, te consumă pe dinăuntru, încep frumos şi se termină prost pentru că, pur şi simplu, sufletul nu poate să le încapă atât de mari, de intense. Eu am trăit o astfel de iubire, deşi regret că a fost efemeră. Îmi amintesc cu plăcere totul şi mi-e dor de tine, dor de noi… şi aş vrea să te am lângă mine”.


VEZI VIDEO LA: http://www.youtube.com/watch?v=49F3hfqycg0&feature=g-upl&context=G213b37cAUAAAAAAAAAA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu