miercuri, 13 aprilie 2016

ION BÎRCĂ, UN PRIMAR PENTRU VIITOR

Serviciile publice, protecţia socială , şi educaţia, sănătatea, au fost doar câteva din prioritătile primarului comunei Turburea, Ion Bîrcă.
PRIMAR TURBUREA ION BÎRCĂ : Încrederea dată prin vot de locuitorii comunei mă obligă să îmi dedic fiecare zi a mandatului de primar finalizării proiectelor importante pentru comuna noastră.
Am muncit împreună cu cetăţenii comunei, astfel ne putem lăuda cu o infrastrucură dezvoltată, dar ne putem lăuda că ştim să păstram vii tradiţiile specifice zonei noastre.
Vreau să schimb viaţa dumneavoastră în bine, de aceea vă prezint portofoliul meu de primar

REALIZĂRI:
SERVICII PUBLICE:
- Am înfinţat reţeaua de canalizare în satele Turburea, Şipotu şi Spahii
- Am asfaltat şi modernizat drumul sătesc D.S. 4 Turburea- Şipotu
- Am asfaltat şi modernizat drumul sătesc D.S. 44 Spahii de Sus
-Am asfaltat şi modernizat drumul sătesc D.S. 55 Poiana
-Am asfaltat şi modernizat drumul sătesc- Gara Poiana
- Am asfaltat şi modernizat drumul sătesc D.S. 49 Cocorova
-Am pietruit şi modernizat toate uliţele din satele Turburea, Şipotu, Spahii Poiana şi Cocorova
-Am extins şi reabilitat sistemul de iluminat public
-Am extins reţeaua electrică în satul Poiana
-Am construit şi reabilitat Biserica Poiana
- Am împrejmuit Biserica Poiana şi Cimitirul aparţinător Bisericii Poiana
- Am construit sala de mese la Biserica Poiana
-Am construit Monumentul Eroilor în satul Poiana
-Am extins alimentarea cu apă în satul Cocorova şi în cătunul Cocorova şi în cătunul Butişoaia
-Am construit Capela şi sala de mese la Biserica Cocorova
-Am împrejmuit cu gard cimitirul Cocorova
-Am înfinţat Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, care conferă beneficii şi facilităţi cetăţenilor la emiterea actelor de stare civilă (buletin, certificat de naştere, certificat de căsătorie, certificate de deces,etc)
- Am oferit un sediu modern în care îşi desfăşoară activitatea Postul de Poliţie Turburea
-Am achiziţionat fosta Cantină Petrom, care este la dispoziţia tuturor cetăţenilor pentru diferite activitati nunţi, boteze, mese festive, pomeniri,etc.
- Am achiziţionat fostul Sediu Petrom
PROTECŢIE SOCIALĂ
-Am sprijinit familiile cu venituri reduse la diferite evenimente, unele plăcute, altele neplăcute
-Am extins reţeaua de asistenţa medicală comunitară în comună pentru a asigura servicii medicale pentru toţi locuitorii
-Am oferit asistenţă socială şi medicală atât pentru tineri cât şi entru vârstnici.

Cătălin Bădescu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu