vineri, 27 mai 2016

PRIMAR COMUNA BERLEŞTI MARIANA DUMITRAŞCU

Stimați cetățeni din comuna Berlesti,
Ma adresez pe aceasta cale tuturor celor care ati avut încredere in mine! Am încercat in tot acest timp sa fac lucruri de care sa ne bucurăm cu toții si mai avem încă multe de facut. In mod evident,ca nu am reusit sa fac totul,dar sa fiti convinși ca voi continua cu partea de infrastructura pe drumul comunal Barzeiu-Scurtu si Berlesti-Deal,voi face tot posibilul sa creez locuri de munca pentru cei care nu au astazi serviciu.As vrea sa va mai spun ca in momentul de fata am lucrari de modernizare pe Dc 27 A si sa nu va faceți griji pentru deteriorarile apărute,deoarece nu vor rămâne așa.In alta ordine de idei,sunt f.multe lucrari in derulare si trebuiesc finalizate.Nu mi-am dorit niciodata sa fiu Primar doar pentru a avea putere,știți foarte bine ca nu m-am folosit de așa ceva, nu am facut rău nimănui si nu exista om care sa fi solicitat ajutorul meu si eu sa ramân pasiva la necazurile dumneavoastră.Cred ca aceasta misiune mi-a fost fost încredințata cu un scop: sa ajut oamenii. Asta am facut si asta am sa fac. Va multumesc pentru primirea călduroasă ce am gasit-o la dumneavoastră si le multumesc si celor care mi-au fost " prieteni" doar cand ei au avut un interes. In viata am avut multi prieteni, prieteni care au rămas lângă mine neconditionat ,cărora poate nu am reusit sa le ofer nimic si alti "prieteni" care au uitat acele momente in care am fost alaturi de ei.
Va multumesc! Acelasi om Mariana Dumitrascu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu