duminică, 10 iulie 2011

Echipa Cireşarilor de la Şc. Gen. "Sf.Nicolae" a ocupat locul I la nivel judeţean la "Şcoala lui Andrei"

Deşi nu ne-am situat printre primele 11 echipe câştigătoare la nivel naţional, am ocupat locul I la nivel judeţean, la egalitate cu echipa „Voiniceilor”. „Spune DA unui Viitor verde!”- acesta este titlul proiectului pe care elevii clasei a VII-A  de la Şcoala Generală  „Sf.Nicolae”     l-au realizat împreună cu mine  în cadrul Şcolii lui Andrei.
Echipa Cireşarilor- căci aşa se numesc micuţii care au năzuinţe mari- îşi dorea să câştige finanţarea de 5000 Euro oferită de Petrom  pentru a achiziţiona minim douăzeci de biciclete şi parcare pentru acestea.  Astfel ar  fi putut facilita drumul anevoios spre şcoală al multor elevi, promovând totodată mişcarea şi protejarea mediului înconjurător. Iată doar câteva opinii ale tinerilor  entuziaşti :
„A îngriji mediul este un semn de civilizaţie. Să intrăm şi noi în rândul ţărilor care îngrijesc mediul înconjurător. Încurajaţi echipa Cireşarilor! Încurajaţi  civilizaţia!” (Popescu Tudor)
„La început mie  şi colegilor mei nu ni s-a părut ceva foarte distractiv,dar
ne-am implicat mai mult şi ne-am dat seama că putem  şi că merităm să câştigam
pentru că noi suntem cu adevărat nişte "CIREŞARI"! Proiectul nostru ni s- a părut foarte interesant,ajutand  mediul prin intermediul acestuia . Ne-am distrat extrem de  mult la filmări şi acest fapt  ne-a apropiat şi mai mult.Socializăm  fără inhibiţii ,ne place să facem lucruri mai multe î n echipă. Părerea mea este ca am devenit o clasă mai unită datorita acestui proiect si mai ales al doamnei profesoare care ne-a sprijinit şi ne-a ridicat moralul spunând”Cireşarii vor fi învingători”şi aşa va fi în  mod cert!
    Eu şi colegii mei suntem foarte entuziasmaţi . Îi mulţumim doamnei profesoare şi echipei concursului  “Ţara lui Andrei” că ne-a făcut o clasă unită şi ne-a consolidat   prietenia la nivel colegial .”( Doicaru Roberta)
Cum puteţi să îi vedeţi pe membrii echipeiCireşarilor? Intraţi pe  site-ul www.taraluiandrei.ro , secţiunea Şcoala, Proiecte în concurs. Selectând judeţul Gorj îi veţi vedea pe Cireşarii noştri în plină ascensiune.  Veţi găsi acolo şi filmuleţul realizat de către aceşti minunaţi copii, material care se remarcă prin originalitate, creativitate şi optimism debordant.
În încheiere, aş dori să le transmit elevilor mei implicaţi în acest proiect că mi-a făcut o deosebită plăcere să descopăr şi această latura a lor, mai exact de aceea de tineri extrem de receptivi la nou, şi să le confirm faptul că ei sunt consideraţi de către întraga noastră şcoală învingători.


PROF. VOICU ELENA – ŞTEFANIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu